domingo, 18 de noviembre de 2007

6 VISTAZOS EN SANT LLORENÇ!!!!!!


Zombi en "El síndrome de Woltan"7a

Salva y Zombi salimos de Vilassar de Mar a las 8 a.m....dirección a Sant Llorenç del Munt,el sector escojido la PLACA SIBARIT!!!!super re-equipado por los mejores expertos!!!!paramos en la BP,almorzamos y nos tomamos un coffee en compañia de Ozzy ke acaba de llegar con la pedazo de furgo!!!!nos plantamos a pie de via sobre las 10:30,y al atake!!!al poco de empezar a escalar aparecen Marc(bloca+)y Ivan!!!fanatikos se meten en la izquierda del sectorrrrr....explicare mi proposito:encadenar a vista todo.......y por poco!!!!mis encadenes han sido;
"El vuelo del Dória"=6a+,"Pagès Urbà(dreta)"=6a+,"Chico celoso"=6b,"Mono pestoso"=6b+,"Pagès Urbà"=6c y "El síndrome de Woltan"=7a(mi segundo 7a a vista!!!!),despues e probado "Solitude"=6b+ muy chuli pero los brazos han dicho prou!!!!!!!esto ha sido todo por mi parte,Ozzy le a apretado de cojones a "Pagès Urba"6c,Salva a conseguido encadenarla al segundo pegue!!!!!!!felicidades a los dos!!!!!tambien a vista se a llevado "Mono pestoso"6b+ y "El vuelo del Doria"6a+,Ozzy no se a cortado y las a montado enteras de segundo,sumando metros y metros de entrenamiento!!!!a tope!!!!Salva tambien a montado de segundo "El sindrome de Woltan"7a!!!!como aprieta la regletaaaaaa!!!!!!!bueno y despues de encadenarrrrr.......a privarrrrrr!!!!!!nos vemos el Domingo en la compe de bloke en el PIRI!!!!!!

4 comentarios:

tinkpor dijo...

Felicitats per aquest segon 7a a vista ( i no era fàcil el cabró!!).

Amb unes quantes hores més de llum per fer un descanset jo crec que et podies portar totes les vies en el dia.

De totes formes ha sigut un molt bon dia d'escalada.

Ens veiem al plafó!!

Anónimo dijo...

Felicitats brau!
Estàs que no hi ha qui et pari. El Síndrome de Woltan té fama de ser bastant dur.
Ara quan comenci a fer dieta ja t'atraparé. De moment em pesa massa el cul.

Ciao!!!

Jortx dijo...

La via que et va faltar és la més bona de la paret! I no ho dic per peloteo ehhhh!?

I tranki amb la Woltan! A mi em va costar 3 intents i un mal de dits que tel·la!

Solut booou!

MSN dijo...

Enhorabona pel 7a a vista! Ja vaig veure que esteu fets un bons braus aquests del maresme!
Llastima de la solitude. Bé, així hi tornareu a acabar els deures! La veritat es que li he fotut ja 5 o 6 pegues i a la panxa final no em queda pila tuuu! jeje A de caure!

Salut i placa