lunes, 4 de junio de 2007

VISITA MATUTINA A RODA DE TER:


Santi en "Nº31"7a+

Hoy aprobechando ke tenemos fiesta del kurro quedamos en la granjeta de Vilassar,Salva,Zombi,Santi,Quim,Nil y Jan,Oriol y sus niños......para hacer una visita a Roda de Ter,salimos sobre las 10 y a las 11:30 ya estamos en las vias, al poco aparece Gordo con sus niñas, Santi y Zombi nos metemos en "FIXE"una via con presas artificiales!!!!!como casi todo lo ke predomina en la zona.....cotada como 7a+??????(en las reseñas bajadas de MADTEAM),la encadenamos a vista los dos!!!!!pero no le damos mas de 6b!!!!!!cambiamos de via y Zombi monta la "Nº31"=7a+,esta via con desplome y muyyyy blokera tiene mas pinta de ser 7a+!!!!!!se mete Santi y encadena a vista!!!!!!!se mete otra vez Zombi y enkadenaaaaa!!!!!!!muy guapa e intensa......vamos a la izquierda donde estan los demas que ya llevan unos encadenes,le damos un tiento a las fisuras pero lo dejamos de momento por imposible!!!!!!!volvemos al desplome y Santi monta hasta la ultima xapa de "No T´encantis"=6c,se mete Zombi y lo mismo, los brazos dicen prouuuu!!!!!le toca a Santi desmontar i con la petada deja maion de recuerdo!!!!!!sobre las 2 recojemos Quim,Santi y Zombi y nos vamos para Mataro, los demas todavia se kedan peleandose con la Roka!!!!!!

8 comentarios:

Jortx dijo...

Jefe!

Deu parir un any que no vaig a Roda, però jo també he fet la via de la Sargantana i no és 7a+ ni de conya.

En una ressenya que vaig trobar no sé on n'hi diuen la Burra i surt 6b. Per ser amb preses artificials mola eh?

Apa fanàtic a seguir tibant-li fins la pròxima!

tinkpor dijo...

Jo sempre havia pensat que el desplom del llangardaix era una 6a i com diu en Jortx, per ser una via artifical es prou guapa, almenys a mi sempre m'ha agradat molt.

zombi dijo...

ep jortx!!!!!ke tal bou!!!!
la via es 100% rokodrom!!!!pero la veritat es ke es molt disfrutona...sobretot el tros volat de travesia!!!!mola,mola, es un 6b fijo!!!!apa,salut i roka!!!

NACHO dijo...

hola zombi yo hace años fui a roda de ter y creo que muchas vias tienen el grado en el pie de via, concretanebte la via de la sargantana creo que era un 6a+, nosotros tambien la hicimos, un plafon de canto grande !!! un poco a la izquierda de esa via hay un octavo que el ramonet hacia series !!!

ala, nos vemos por el plafon, y no tibeis tanto que me teneis acojonao !!!!

un abrazo
nacho

Aleix dijo...

perdó... després de mirar les ressenyes de Can Romu he vist que el nom de la via era el que posaves...

...tot i així "Xorrera" li kedava clavat ;)

Anónimo dijo...

Ei fiera!
Aquest cap de setmana m'he quedat sense companys d'escalada. Si penseu fer alguna sortida i em voleu amb vosaltres, ja m'ho direu.
Gràcies!

Aufwiedersehen!!!!

zombi dijo...

ey!!!!ozzy....
aquest disabte nirem al Cargolaire!!!!a Calders....si vens digam el teu movil per el correu electronic!!!okay????vinga bou ens veiem!!!!

Anónimo dijo...

Noi, sóc un puto desastre amb la informàtica i no sé com es troba el teu correu.
Li he enviat un correu al Salva i li he donat el meu número de mòbil.
Si parles amb ell digués-li que miri el correu.
De totes maneres compteu amb mi per la solana del Cargolaire.

Wir sehen uns am Morgen!!!!!