domingo, 28 de octubre de 2007

REPOSTERIA EN COLLSUSPINA!!!!!


Roger en "La Pastissera"7a+

Mi nuevo proyecto!!!"M´hecruspit l´entrepà"7b/b+

Salva en "Guesfillos de Bordillo"7a+

Zombi en "La Pastissera"7a+
Salimos de Vilassar de Mar,Salva,Zombi,Nil, Jan y Roger,motivados para Collsuspina....en Vilassar llueve pero nos la jugamos,paramos en Tona y el dia esta guapo!!!!almorzamos y a escalarrrrr.....Roger nos enseña unos estiramientos Yoga!!!y mientras intentamos montar algo aparece Gordo con sus hija....mi proyecto del dia era probar la Summum,pero con la humedad y el frio de la roca,es imposible!!!!!!!!cambio de planes,con Roger decidimos atacar a la "Pastissera"=7a+,monta Roger,yo la habia probado antes y la encadeno al primer pegue!!!!!!!!convirtiendose en second go!!!!Roger lo mismo,al segundo pegue se la lleva!!!!!!!Salva tambien le da unos pegues!!!despues Salva quiere probar,"Guesfillos de Bordillo"=7a+,monta hasta la ultima xapa!!!la probamos todos....despues Gordo y Salva encadenana"Cercant el Gest"=6b,mientras engaño a Roger para probar"M´he cruspit l´entrepà"=7b/b+,esta guapa,genial,chulisima via....la podriamos dividir en tres secciones:la primera,una entrada de bloke rollo dominada de blokarle....superado esto empieza un festival de apretarrrr...segunda seccion,derecha a tridedo,izquierda a bidedo,derecha a monodedo y lance con izquierda a tridedo!!!!!brutal!!!tercera seccion,placa y finura total!!!!tener fe y mucho equilibrio....la llegada a la reunion facil....es el super proyecto ke tengo marcado!!!!!lo bueno es que aunque sea invierno esta via esta orientada al Sol....cambiamos de via ,Salva se a llevado la via de placa a la derecha de curset,un 6b+ sostenido!!!!quiero probar la !!!original Ganimedes 7a!!!!despues de que Jortx resolviera el misterio....la monto bastante bien...solo un paso complicado!!!en la segunda xapa!!!desmonto,Roger y Zombi volvemos a intentar Guesefillos,pero Roger se queda en el paso y yo lo mismo....llega la factura del POWERRR....recojemos y paramos en la gasolinera 4 camins de Tona,para celebrar con unas birras un dia muy fanatiko y divertido!!!!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Ara també et dediques al ioga?
Vols saber el secret per cruspir-te l'entrepà?
Acompanya'l amb la bota de vi!

Ciao!!!

Mohawk dijo...

De vi no!! Que ofensa para un punky! De calimocho, ja,ja,ja...

Avant amb el project! Jo ja informaré aviat d'uns quants que en breu cauran, je,je,je...

A tibar-li fiera!!

PD: No crec que pugui baixar a Margalef, dijous tinc compromís i divendres intentaré fer alguna tapieta... que us vaig molt bé!!

zombi dijo...

ala!!!kalimocho no....que fa masa resaka!!!!millor una sessio de 5 horas seguidas al campus,amb dominadas a un braç i amb el dit petit de la ma!!!!amb aixo segur ke et cruspeixes l´entrepa!!!o una estoneta de fisio!!!jajaja...
endevant amb els projectes ke son la esencia de la vida!!!!
salut i roka!!!!!

tinkpor dijo...

Zombi, ens haurem d'escapar un matí molt solejat a fer una tibadeta.

Tu tens un projecte...jo els tinc tots, ja, ja, ja.

Ens veiem al Plafó.

Fins ara

Jortx dijo...

Family Piri!

Jo tampoc podré baixar per Margalef! Com el gran jefe Mohawk tinc un dinar dijous, però els altres tres dies lliures.... a saber que farem!!!

Si torneu a les meves terres sense demanar-me permís us engegaré els gossos i els senglars i s'us cruspiran l'entrepà i el calimotx!!

tinkpor dijo...

Ep Jortx que si no m'equivoco ja et vem avisar i marxaves amb en Gatsaule...o era un altre dia?

Fins ara

Jortx dijo...

Jajajaja Salva!!

Si que em vas avisar, però no veu demanar permís :P:P:P